dilluns, 13 de juliol del 2009

ONU

23:28.

Quin dia més tranquil. Potser massa? No he d'oblidar que, en el fons, són les meves vacances.

M'agrada anar a classe i aprendre, el que passa és que estic a un punt que tenc la sensació que no aprenc res. Som conscient que és això, una sensació. Estam amb preposicions per tots costats i em costa agafar-li el què. Així mateix ahir encara vaig tenir humor i temps abans d'anar a dormir de fer la redacció i avui l'he entregada. El que sí vaig aprenent són noms, un per setmana, quasi, hehehe. El d'avui també és turc i es diu Muanmer. Ha trobat molt interessant això d'anar canviant d'illa per treballar. Ja veus, només és posar-se a xerrar, la conversa flueix sola. No m'ha passat igual amb el company de feina d'avui (ni idea del seu nom), em costa entendre el seu alemany. Riures de complicitat i cares de no entendre res quan na Christiane ha demanat quins són els territoris de parla germànica: Alemanya, Àustria, Suïssa, Liechtestein, Luxemburg... i Mallorca, he afegit. En Piotr ha obert uns ulls com a plats i ha demanat si era veritat. He explicat la broma. Almenys m'ha servit per xerrar davant tots els companys i companyes. Durant una de les pauses he anat a fer la inscripció per l'excursió de dimecres horabaixa.

A les 15:00 he anat a cercar en Jaume i hem anat amb U-Bahn fins la seu de les Nacions Unides (ONU) a Viena. Na Mercè ens esperava i m'han fet una visita guiada a l'edifici on treballa. Per perdre's... He vist la plaça amb les banderes de tots els països, el despatx de na Mercè, una sala de reunions amb gent que es suposa que devien treballar en lleis de dret mercantil (ho he entès bé, Mercè?), botigues de records, i unes vistes ben polides, entre altres coses. Fins i tot he vist un tros de roca lunar... Molt interessant. Després de la visita hem deixat na Mercè que encara en tenia per una estona i hem tornat al centre de la ciutat, fent una aturada per veure el Danubi.

Avui vespre he tornat a la Rathaus, on he vist Amelia, dansa, que no sé si m'ha agradat perquè no ho he entès. És el que em passa amb aquesta disciplina, em costa entendre què és el que vol transmetre...

Ja em puc posar les piles. Dijous tenim la primera prova. Demà he quedat amb en Herwig i dimecres vaig d'excursió. No sé quan estudiaré (estudiar? i tu quan has estudiat?)

1 comentari: