dimarts, 20 de setembre del 2011

Novel·la desordenada per entregues (6)

Et faig por. Digues, et faig por? Sí, ja ho sé que no pots contestar, no posis aquests ulls. Si t'he tapat la boca és precisament perquè no puguis dir res. N'estic farta de sentir-te, sempre igual. Que si això, que si allò, sempre per damunt de tots, amb els teus comentaris tan encertats, amb la teva prepotència que de portes a fora et fa ser el més encantador dels éssers que habiten la Terra, però que tu i jo ben bé sabem què significa en no haver-hi ningú més. Vols dir que et faig por? Som jo? O ets tu? Que saps que t'ho has guanyat a pols. És el ganivet? O la pistola? Hahahaha, em costarà decidir-me, però creu-me que serà el moment més intens de la meva vida quan em llanci a acabar amb la teva. O t'hauria de fer patir una mica més? Tenim molt de temps, i si t'he de tornar totes les hores d'angoixa que m'has regalat sense demanar-ho, potser demà encara no hem acabat. T'imagines? Aquesta pot ser la teva última nit, però també la meva. No, no rei, no vénc amb tu, a l'infern te n'hi vas tu tot solet, que a mi m'agrada més el fred. Però... ah... la darrera nit amb tu. I després, s'ha acabat! Lliure! Saps? No et crec, fa estona que he deixat de creure que canviaràs, que m'estimes, que vols el millor per a mi, que no et pots imaginar viure sense mi... quina ironia, jo seguiré vivint i tu no. I no saps fins quin punt m'agrada pensar-ho. Un món on tu no hi ets. Hahahahaha... Oh! Plores! Quina llàstima que no tenc la càmera a prop, aquest moment s'hauria d'immortalitzar! Mmmm, ben pensat, no, millor no, no vull tenir cap més record de tu, cap més interferència. En haver acabat aquí calaré foc a tot aquest despropòsit. No vull res ni que tengui la teva maleïda olor, ni que et pertanyi, ni que hagem compartit. De fet, voldria poder canviar de cos, habitar-ne un altre que les teves mans mai haguessin tocat. Això és el que em costarà més de tot, seguir endavant amb les restes de tu en mi mateixa. Imbècil! Has tengut totes les oportunitats possibles, i sempre ho has trencat tot. M'has trencat. Però s'ha acabat, em sents? Em sents!?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada